Voorbereiding is het halve werk.

Google Workspace OVERSTAPPEN

De Google Workspace specialist neemt het zware werk van je over door de regie te nemen. De mail, agenda’s en bestanden worden in één weekend overgezet. Jij en je team loggen ‘s maandags in en kunnen direct aan de slag.

BEKIJK DE ABONNEMENTEN
gsuitespeicalist bij de Google Workspace specialist

Zodra jij je aanvraag verstuurd hebt, neemt Noëll de wensen met je door. Is alles duidelijk en weet je wat je van Google Workspace kunt verwachten? Dan ontvang je een offerte voor het overstappen naar Google Workspace. Daarbij is een kostenplaatje van de geschatte, maandelijkse kosten inbegrepen. Zodra je akkoord bent, gaat Noëll aan de slag om de huidige situatie in kaart te brengen. Op basis daarvan maakt hij een planning en wordt de overstap in een weekend uitgevoerd. Wij  nemen de regie over het proces en zorgen dat je weinig hoeft te doen.

Google Workspace migratiekosten

Hieronder vind je een overzicht van de geschatte overstapkosten voor een bedrijf met 5 en met 50 medewerkers die kiezen voor ondersteuning met het duurdere SLA2 pakket. Kiezen voor het SLA1 pakket kan ook; dan betaal je € 2,20 per medewerker per maand aan supportkosten. Ben je al overgestapt op Google Workspace en wil je alleen ondersteuning van de Google Workspace specialist? Dan betaal je alleen voor de maandelijkse licentie- en ondersteuningskosten.

Offerte #1
€ 584.-
Gemiddelde migratiekosten bij 5 medewerkers.
Eenmalige kosten

Huidige situatie in kaart brengen (€192.00)
Back-ups maken en DNS overzetten (€72.00)
Aanmaken en instellen Google organisatie (€96.00)
Oude mails en agenda’s overzetten (€200.00)
Evaluatie en instructies rondsturen (€24.00)

Eenmalig: € 584.00

Maandelijkse kosten

Google Workspace Business Starter abonnement €26.00
Optionele ondersteuning met SLA2 €50.00

Per maand: € 76.00

Aanvragen
Offtere #2
€ 2208.-
Gemiddelde migratiekosten bij 50 medewerkers.
Eenmalige kosten

Huidige situatie in kaart brengen (€384.00)
Back-ups maken en DNS overzetten (€288.00)
Aanmaken en instellen Google organisatie (€192.00)
Oude mails en agenda’s overzetten (€864.00)
Evaluatie en training medewerkers (€480.00)

Eenmalig: € 2208.00

Maandelijkse kosten

Google Workspace Business Starter abonnement €260.00
Optionele ondersteuning SLA2 €250.00

Per maand: € 510.00

Aanvragen

(*) Ondersteuning is optioneel, maar kan handig zijn als je het beheer wilt uitbesteden. Je leest hier wat voor ondersteuning je kunt verwachten.

Veelgestelde vragen over het overstappen

Voor alle werkzaamheden die buiten onze support of garantie valt, rekent de Google Workspace specialist € 96.00 per uur. De werkzaamheden worden op de minuut afgerond, met een starttarief van 15 minuten. Vooraf ontvang je een vrijblijvende prijsopgave, zodat je weet wat je kunt verwachten.

Hallo!

ntaravati gworkspace bij de Google Workspace specialist Meer weten? Plan een kort gesprek met Noëll om je vragen door te nemen. De eerste 20 minuten zijn gratis.
  • Hidden
  • Ik ga er in eerste instantie van uit dat alle medewerkers per persoon één account krijgt toegewezen.
  • Bijvoorbeeld: "we maken videoproducties, we verwachten extra opslag nodig te hebben".